Agraïment als voluntaris en el desè aniversari

Deu anys de solidaritat

Aquest dissabte 26, a les cinc i mitja de s’horabaixa es va celebrar el 10é aniversari de la Fundació Proideba. El petit homentge a una feina ben feta durant 10 anys deselvolupant projectes de cooperació, formant voluntaris i sensibilitzant a tants de nins, joves i pares a que creure en un món diferent és possible.

Els actes de conmemoriació del 10é aniversari començaren amb unes paraules del President de la Fundació, el Germà Rafael Matas on es dona un poc més de llum a la tasca realitzada durant tot aquest temps agrïnt des de la Fundació i des de La Salle la col.laboració i l’esforç de tantes persones des dels socis fins als voluntaris, passant per tots els claustres de professors, Amipas i alumnes dels nostres col.legis d’Alor, Inca, Maó, Manacor, Palma i Pot d’Inca.

La conferència i reflexió de la jornada fou impartida per un dinàmic i actiu voluntari de la ONGD el professor d’Història D. Manel Santana. Amb el títol: “De l’entusiasme al pessimisme: passat, present i futur de la cooperació” ens va donar una petita mostra de l’entusiasme i de l’esforç necessari perquè la cooperació i les accions de les ONGD siguin realment efectives en les seves actuacions i ara més que mai en una època de crisi com l’actual. Hem de cercar raons per l’entusiasme i hem de combatre tota mena de pessimisme. Les ONGD han de seguir sent referent de que un nou món encara és possible. Ho hem d’aconseguir.

L’acte més emotiu fou l’inauguració d’una exposició de quadres treballats per diferents artistes de l’Illa que desinteressadament aportaren la seva creativitat i sentiment a aquest aniversari. Fou una exposició original que volia mostrar com partint d’una realialitat, una fotografia, s’hi poden donar diferents visions i diferentes interpretacions. El problema és un però les solucions poden ser varies. La realitat del món és la que és però els nostres sentiments i les nostres impresions poden ser molt diferents, cada un pot dir la seva.

L’exposició fou organitzada i dirigida per la Sra. Charo Fernández a la que des d’aquí agraim tota la seva feina i dedicació. Una voluntària que sempre ha col.laborat aportant el millor del que sap.

Per acabar D. Cristino Merino també voluntari de Proideba, va fe bona mostra de la seva bona feina i ens va fer gaudir d’un petit berenar convidant així a tots els assitents, moment per compartir i dialogar entre tots.

El proper dissabte 3 de desembre els actes es traslladaran a Menorca on celebrarem emb tots els amics, col.laboradors i voluntaris menorquins aquests deu anys de solidaritat.

Fotos dels nostres volunatris que assitiren a la festa d’aniversari.