Col·labora amb nosaltres

Participa a les nostres activitats

La teva participació al voluntariat i les activitats de Proideba reforça la nostra missió.

Sense ànim de lucre

Tots els nostres recursos estan al servei de la Missió, Visió i Valors de Proideba.

Donacions econòmiques

Persones, institucions i empreses poden col·laborar amb els nostres projectes.

Les donacions econòmiques a Proideba tenen una deducció fiscal a l’IRPF i a l’IS.

Col·laborar, per què?

Des de Proideba col·laborem en projectes de desenvolupament als països empobrits i també a l’acció social local a les Illes Balears.

—Educació transformadora
—Projectes de prevenció de la violència de gènere i embaràs adolescent
—Apoderament femení
—Accés a l’educació de qualitat
—Protecció de nens, nenes i joves en risc d’exclusió
—Protecció del medi ambient i l’ecologia global

Amb el teu donatiu pots col·laborar en el dia a dia de Proideba per seguir fent possible aquesta feina.

Qui pot col·laborar amb Proideba?

Persones particulars

Invertim els diners recaptats en accions locals, especialment en la protecció de nens, nenes i joves en risc d’exclusió a les Balears.

Pel que fa al Desenvolupament Internacional donem suport a la creació d’escoles i l’adquisició de material escolar, contribuint amb les persones i les comunitats que ho necessiten.

Empreses

i Entitats

Proideba concep la col·laboració amb el sector empresarial i institucional en un sentit ampli, amb múltiples modalitats de participació, i el principal objectiu és contribuir a un món més just.

Per això, per a Proideba és prioritari establir vincles estables basats en plantejaments solidaris i sensibilitats comunes sobre el paper de l’empresa en matèria de Responsabilitat Social Corporativa que promogui compromisos a l’acció social local ia la cooperació internacional.

Empreses i Entitats que col·laboren amb Proideba

Com pots col·laborar amb Proideba?

Múltiples maneres de donar suport a l’acció de Proideba

T’oferim diverses maneres de col·laborar econòmicament amb la Fundació Proideba: Fulletó per veure i imprimir, Formulari online, Transferències bancàries, Bizum i PayPal.

El nostre interès és facilitar, tant com sigui possible, el que puguis realitzar el teu suport econòmic a Proideba. Escull la manera que et sigui millor per a tu i que vagi més d’acord amb les teves preferències.

Les Delegacions de Proideba organitzen, al llarg de l’any, activitats de recaptació de fons en què us convidem a col·laborar.

En tot cas, Proideba sempre agraeix qualsevol suport en nom de les persones que es beneficiaran de les donacions rebudes.

Fes-te col·laborador/a de Proideba
Fulletó per imprimir

Descarrega el fulletó (fent clic a la imatge o al botó groc), imprimeix la part de l’interior (2a pàgina de l’arxiu) i omple les teves dades personals i bancàries.

Fes-nos-ho arribar per correu a la Seu Social o lliura’l en mà a la Delegació Local més propera.

Veure Seu social i Delegacions

Consulteu la informació sobre deduccions a l’IRPF i l’IS. Vegeu també la calculadora de deduccions.

Fes-te col·laborador/a de Proideba
Formulario online

Fes clic al botó groc i omple el formulari online per fer-te col·laborador/a de Proideba.

Tota la informació es transmet i es guarda de manera segura. En el procés, no hi intervenen tercers.

Fes una transferència bancària a Proideba.

Compte bancari:
ES71 2100 8634 2102 0000 6497

No oblidis indicar-nos les teves dades personals si vols tenir la certificació de la teva donació per a la deducció a l’IRPF.

Pots fer-nos un BIZUM a l’apartat Donar a una ONG
Fundació Proideba 01981

Pots fer donacions a Proideba a través de PayPal.
Fes clic sobre la imatge.

Pots fer-nos arribar la teva aportació des del teu compte a PayPal o amb la teva targeta de crèdit/dèbit.

Proideba és una fundació d’Utilitat Pública

i està acollida al règim fiscal especial de la Llei 49/2002, de 23 de desembre.

Deducció a l’IRPF

Persones físiques

Si ets col·laborador/a o has fet un donatiu a Proideba, t’informem que et pots desgravar aquestes donacions a la teva declaració de la renda. Gràcies a l’última reforma de la Llei de Mecenatge, des del gener del 2020 s’ha incrementat aquesta deducció, i a més la desgravació serà més gran com més gran sigui l’import i el temps que portes col·laborant.

Per als primers 150 euros, la deducció és del 80% i d’un 35% per a la resta de donatius.

Per exemple, si col·labores amb Proideba amb 200 euros a l’any, a la teva declaració de la renda et podràs desgravar 137,5 euros (un 80% pels primers 150 euros i un 35% pels 50 euros addicionals). El teu esforç final serà de 62,5 euros.

A més, si col·labores amb la mateixa entitat durant quatre anys consecutius, mantenint o augmentant l’import, la deducció augmenta a un 40% per als donatius que excedeixin els primers 150€.

En tots els casos, la quantitat deduïda no podrà excedir el 10% de la base liquidable a l’IRPF.

Si vols beneficiar-te de la deducció fiscal, confirma que tenim correctament totes les teves dades personals. Nom i cognoms (tal com figura al DNI, NIE, Passaport), Adreça postal completa, Adreça de Correu electrònic, Número de DNI, NIE o Passaport.

Calcula la teva deducció de l’IRPF

Deducció a l’Impost de Societats

Si ets una empresa (Persona Jurídica) i fas una donació a Proideba, pots tenir una deducció a l’Impost de Societats.

La deducció fiscal per a les empreses és del 35% de la quantitat donada.

Si s’ha donat a la mateixa entitat (Proideba) un import igual o superior als tres exercicis anteriors, la deducció és del 40% de la quantitat donada.

La deducció és en “quota íntegra”; el límit és el 10% de la base imposable; si excedeix el límit, es pot aplicar als deu exercicis immediats i successius.

Et sumes al canvi?