Treball en Xarxa

Fundación La Salle Acoge – La Salle Acció Social

Proideba comparteix treball i objectius amb la Fundación La Salle Acoge que és una entitat sense ànim de lucre, vinculada a la Xarxa d’Obres Educatives de La Salle del Sector València-Palma. La seva raó de ser és l’educació, promoció i atenció integral a nens, nenes i joves amb risc d’exclusió social.

Coordinadora d’ONG Lasal·lianes de Desenvolupament.

Treballem en xarxa amb la Coordinadora d’ONG Lasal·lianes de Desenvolupament.

Coordinadora d’ONG de la Regió Lasal·liana d’Europa i el Mediterrani

Proideba fa part de la Coordinadora d’ONG de la Regió Lasal·liana d’Europa i el Mediterrani (Espanya, Portugal, Gran Bretanya, França, Itàlia, Orient Mitjà i Malta), que posen en comú els seus projectes de desenvolupament, educació per al desenvolupament i voluntariat internacional.

Educació per al Desenvolupament

A Educació per al Desenvolupament a Proideba treballem amb les ONGD Lasalianas i Proclade, Proclade – Yanapai, Sed, (Espanya), Sopro (Purtugal), SEMIL (França), La Salle International Foundation (Estats Units), La Salle Foundation (Itàlia).

Grup de Suport al Projecte Fratelli

Proideba forma part, amb les ONGD Lasal·lianes i SED, del Grup de Suport al Projecte Fratelli.

El Projecte Fratelli treballa al Líban amb refugiats sirians. La seva acció principal és a l’àmbit educatiu.

Federació d’Entitats d’Atenció a la Infància i Adolescència Balear

Proideba forma part de la FEiAB va esser fundada l’any 2003, encara que les entitats integrants gestionen centres de protecció de menors des de molts anys enrere i han acumulat una experiència enriquidora per l’atenció a la infància i adolescència. La missió de la FEiAB és donar veu al menors en situació de desprotecció i de risc social, fer visibles a la societat i a les administracions competents les dificultats i necessitats dels infants i joves, que per diverses causes lligades casi sempre a problemes de desestructuració familiar, es troben en una situació de alta fragilitat social.

El treball en xarxa, una convicció!