Angela Matulli, nova Directora Executiva de La Salle Foundation

El President de La Salle Fundation, el Gmà. Armin Luistro, va anunciar recentment el nomenament d’Angela Matulli com a Directora Executiva de La Salle Foundation (De la Salle Solidarietà Internazionale ETS). Angela substitueix el Gmà. Amilcare Boccuccia qui juntament amb el Gmà Pedro Arrambide va fundar la Fundació La Salle el 2011.

El Gmà. Amilcare va assenyalar que el nomenament d’Angela “porta força, profunditat i gran energia a la Fundació”. Angela, que va estudiar “Diplomàcia i Relacions Internacionals” a la Universitat de Bolonya (Itàlia), va fer les seves Pràctiques Universitàries a l’Associació PROYDE , temps de formació del qual guarda un molt bon record. Fa 12 anys que treballa a De La Salle Solidarietà Internazionale, en la que darrerament exercia com a Directora Associada per al Desenvolupament.

Angela, per part seva, ha indicat que està “honrada i emocionada per aquest nomenament” i espera continuar servint la Missió de la Fundació.

Des de la Fundació Proideba, ens alegrem de nomenament d’Angela com a Directora Executiva i, com sempre, estem a disposició de les iniciatives de La Salle Foundation.