Celebració del Enviament en Paterna

El Gmà. Rafa Matas, en representació de la Fundació Proideba, va participar a l’emotiva celebració de l’enviament que va tenir lloc el diumenge 25 de juny en el marc de l’eucaristia dominical celebrada al Col·legi La Salle de Paterna.

Un total de 32 lasal·lians entre joves, professors, Germans i altres voluntaris del Col·legi i Escola Professional de Paterna i de l’Alcora, parteixen cap a Scampia (Itàlia), Jerez de la Frontera, Madagascar, Rwanda i Guatemala durant aquest estiu 2023. Entre els voluntaris, 7 hem compartit formació conjunta amb els nostres 3 voluntaris de Proideba que parteixen a una zona indígena de Costa Rica.

Tot un esdeveniment que expressa compromís solidari i dóna prova de la vitalitat de la nostra Acció Social La Salle. Hi van participar els Directors, les comunitats lasal·lianes de Paterna i Llíria i els familiars i amics dels voluntaris. Gratitud i seguir caminant.