Celebració nadalenc ucraïnesa

El passat dia 4 de gener, la Comunitat de Palma va celebrar el Nadal amb la Família Shevchenko de refugiats ucraïnesos que han viscut a la Comunitat Lasal•liana de Palma des del mes de març passat fins a mitat de desembre que Creu Roja va acordar una reunificació de centres d’acollida a Mallorca. Amb tot, els fills segueixen sent alumnes al nostre col•legi de Palma.

La peculiar celebració nadalenca, va estar animada musicalment pels cants nadalencs dels fills, sense faltar una excel•lent xocolatada preparada amb cura per Maria del Mar, responsable d’identitat del Col•legi, acompanyada de la nostra típica ensaïmada oferida pels Germans.

Amb la col•laboració de la nostra Fundació Proideba i amb La Salle Acción Social, varem poder compartir amb ells uns regals anticipant l’arribada dels nostres Reis Mags. Tot un moment afectuós de trobada i fraternitat.