Convocatòria de Voluntariat d’estiu
Molta gent petita, fent moltes coses petites, a molts llocs petits, pot canviar el món.

Estimats/des amics i amigues:

Una cordial salutació des de la nostra FUNDACIÓ PROIDEBA.

Una vegada finalitzats i avaluats els projectes d’aquest darrer estiu, ens posem en contacte amb tots els membres de les Comunitats Educatives La Salle i altres col·laboradors amb aquests dos objectius:

1r. AGRAIR l’esforç de tots per recolzar les nostres iniciatives i contribuir, d’aquesta manera, a que la Fundació PROIDEBA sigui un mitjà eficaç en l’educació per la justícia i la solidaritat.

2º. INFORMAR que els terminis de les SOL·LICITUDS per a participar en els Projectes d’Estiu 2010, ja hi són.

Molts de vosaltres coneixeu el treball que els Voluntaris realitzen durant l’estiu, a altres indrets fora i dintre del territori espanyol. Durant l’estiu 2009, un grup de persones provinents de diferents àmbits professionals i diverses circumstàncies personals hem participat en tres projectes diferents a La India, Guinea Equatorial i Llíria (Valencia).

La Missió que ens ha portat a aquests llocs i d’altres als que hem anat, sempre ha tingut relació directa o indirecta amb l’educació per la promoció de les persones, que és una de les dues finalitats de la nostra Fundació. Els voluntaris, partim amb la il·lusió de compartir experiència, vida… amb les persones dels diferents llocs on anem; d’aquesta forma ens posem en contacte amb altres realitats del nostre món. Molts dels voluntaris/es, quan tornen col·laboren amb nosaltres o amb altres institucions per que el nostre món sigui un poc més humà i solidari… Per aquestes i moltes més raons, considerem que un projecte d’Estiu es una riquesa per tots que desitgem continuar potenciant i possibilitant.

Així doncs, els que vos sentiu cridats, i esteu disposats per anar a qualsevol lloc per compartir…, poseu-vos en contacte amb nosaltres per formalitzar la vostra petició, i per ser informats més àmpliament. Si voleu també podeu conèixer-nos un poc consultant la nostra pàgina web: https://fundacioproideba.org.

Per a això podeu enviar per correu ordinari, al domicili:

Col·legi La Salle
Camí de Son Rapinya, 29
07013 – Palma de Mallorca (Balears)

o a l’email: proideba[at]lasalle.es

o al fax: 971606381

la ficha de los proyectos verano 2010 que pots baixar en aquest darrer enllaç. Ens la remeteu amb una foto de carnet. Si desitgeu més informació podeu contactar amb Na Sílvia Martínez per correu electrònic. També us podeu posar en contacte amb En Juan Antonio, trucant al telèfon 635782398.

Això sí, tot abans del 20 de gener a la fi de poder realitzar adequadament la selecció dels participants i iniciar el procés de formació.

Esperant la vostra resposta generosa quedem a la vostra sencera disposició.

Pont d’Inca, 02 de desembre de 2009

Àrea de Voluntariat de La Fundació Proideba