Dia Internacional de la Seguretat Alimentària
Avui, set de juny, se celebra el Dia Internacional de la Seguretat Alimentària.

Proideba, des de les seves possibilitats, sempre recolzarà tot el que estigui a les nostres mans per contribuir a la seguretat alimentària, la salut humana, el desenvolupament sostenible i el comerç just.

No podem oblidar que gairebé el 10% de la població mundial amb prou feines té alguna cosa per emportar-se diàriament a la boca. Segons les Nacions Unides, ja són 828 milions de persones les que no es poden alimentar dignament. Això equival al 9,8% de la població mundial.

L’Organització de les Nacions Unides per a l’Alimentació i l’Agricultura (FAO) assegura que es produeixi prou per alimentar gairebé el doble de la població mundial actual. Però, malgrat això, hi continua havent una multitud de persones amb gana. A això cal sumar, segons les dades presentades en aquest informe de l’ONU, que al voltant d’1,6 milions de persones es posen malalts cada dia per menjar aliments contaminats, cosa que mata 420.000 persones cada any.