Dia Mundial del Comerç Just 2023

Avui, 13 de maig, celebrem el Dia Mundial del Comerç Just amb l’objectiu de donar a conèixer el Comerç Just i buscar un compromís més gran en la difusió d’un model transformador amb pràctiques comercials internacionals justes, salaris i preus dignes, sense treball infantil ni discriminació, amb igualtat de gènere i llibertat d’associació, apostant per un model productiu que tingui cura del medi ambient, que sigui transparent i responsable en els processos de fabricació i comercialització dels productes.

Aquest any, la campanya del Dia Mundial del Comerç Just se centra en el lema “El Comerç Just fa que tothom és trobi be”. Els productes de Comerç Just respecten els drets laborals, per això et sentin bé a tu ia qualsevol. També als qui els han elaborat, al planeta ia qualsevol persona compromesa amb la justícia social i els drets humans.

La Fundació Proideba se suma a aquest Dia, convidant tothom a seguir comprant productes de la nostra xarxa on line.

Alhora, a anar desenvolupant el procés perquè tots els nostres centres se certifiquin com a “Centre Educatiu pel Comerç Just” fomentant la reflexió i promovent el Comerç Just com a eina per exercir un Consum Responsable com a Comunitat Educativa.