Ens han tractat molt generosament des del primer dia

Primera setmana de voluntariat a Costa Rica: el primer dia vam arribar a La Salle de San José i els germans de la seva comunitat ens van acollir amb els braços oberts. L’endemà vam agafar un autobús i vam fer un trajecte de 4 hores fins arribar a Platja Cahuita, on el Germà Luís ens va venir a buscar per emportar-nos on serà casa nostra aquest mes. Per arribar a la nostra comunitat cal creuar un riu amb barca, i després agafar un transport. La comunitat és a Amubri, Talamanca. Aquí convivim amb el Germà Lesberth, el Germà Joan Carles i el Germà Luís.

Els primers dies ens van portar a conèixer el poble i els seus voltants.

Dilluns vam anar a conèixer el col•legi de la comunitat de Namu wökir, on estarem col•laborant tot el mes. Aquesta escola és a una hora caminant d’on vivim i cal creuar dos rius molt cabalosos. Ens han tractat molt generosament des del primer dia que arribem a Namu wökir, acabem de conèixer els nens i estem molt il•lusionats amb aquest projecte.

Continuarem informant!