Espai d’Acollida La Salle Son Rapinya (Palma)

La comunitat lasaliana del Col·legi La Salle de Palma, Germans i Associats, amb la col·laboració de la Fundació Proideba, acabada l’estada dels 18 refugiats ucraïnesos que han compartit amb nosaltres els darrers 9 mesos i degut a l’ona de fred que estem tenint, acull un nou programa per a persones sense llar.

Col·laboram amb el Centre de Ca l’Ardiaca que forma part de la Xarxa d’Inserció Social des IMAS (Institut Mallorquí d’Assumptes Socials), que té com a finalitat “oferir allotjament transitori, higiene, alimentació i atenció psicosocial per persones soles, parelles sense menors a càrrec i sense recursos personals”.

El programa atén un màxim de 18 persones i funciona durant les 24 hores. Els recursos econòmics i humans pel normal funcionament és a càrrec del IMAS.

Una manera de fer realitat lo que el nostre 46º Capítol General i el III Capítol del Districte Arlep ens proposen a les nostres comunitats.