Esperança lluny de la llar, Dia Mundial del Refugiat
“Esperança lluny de la llar. Per un món inclusiu amb les persones refugiades”, és el lema que avui, dia 20 de juny, Dia Mundial del Refugiat, centra totes les accions a favor de la inclusió i acolliment a les nostres comunitats.

En aquest dia volem destacar els drets, les necessitats i els somnis de les persones refugiades i contribuir modestament, des de la F. Proideba, a desenvolupar el sentit fratern per als que permeti als refugiats reiniciar les seves vides.

Més de 108 milions de persones al nostre món s’han vist forçats a desplaçar-se pels diferents conflictes i situacions socials i polítiques.

Proideba va donar suport, juntament amb la Comunitat de Palma, a un bon grup de refugiats ucraïnesos. Mesos després, seguim recolzant la seva escolarització al Col·legi La Salle de Palma. El mateix en altres delegacions de les nostres illes. També hem fet una aposta per ajudar-los a trobar habitatge i facilitar-los la seva inserció a Palma. Tot és possible gràcies a la col·laboració de tots els qui donen suport a la nostra ONGD. Suport que seguim necessitant i agraïm de cor.