IX Cursa Solidària La Salle Maó – Proideba 2023

La novena edició de la Cursa Solidària La Salle Maó a benefici de la Fundació Proideba es va celebrar diumenge passat dia 26 amb un dia en què el temps va afavorir la pràctica esportiva en què van competir més de 200 persones de totes les edats.

Els participants més joves van recórrer els seus circuits als voltants del Col·legi La Salle. A l’esforç esportiu demostrat, s’hi va unir l’alegria i la paricipació solidària a favor dels Objectius de Proideba, Fundació que ja coneixen bé.

A la prova absoluta, sobre un recorregut urbà de 7.600 metres, va incloure una baixada al port i una espectacular pujada de nou al centre de la ciutat amb una exigència reconeguda pels 82 participants inscrits. Els guanyadors han estat Nil Cubas i Maria Pallicer.

Els resultats i més dades a la pàgina web d’EliteChip.

Proideba agradece al Colegio La Salle de Mahón, a su equipo directivo, al profesorado y al voluntariado de Mahón el buen trabajo realizado durante la jornada y los días anteriores para que todo resultara tan bien como finalmente ocurrió. Gracias.