Junta del Patronat de la Fundació Proideba
El 14 de juny va tenir lloc la reunió de la Junta del Patronat de la nostra Fundació. En aquesta, una vegada aprovada l’acta de la Junta anterior, es van abordar els temes següents: revisió dels protocols existents i aprovació de tres nous protocols: Política de Gènere i Igualtat, el de Prevenció del blanqueig de capitals i finançament del terrorisme i el de Traçabilitat.

Es va fer també el seguiment de totes les accions de la Fundació realitzades al llarg dels darrers mesos. Àmplia informació sobre el Voluntariat per a aquest estiu: selecció, formació i enviament. I altres temes de caràcter administratiu.

Finalment, es va dialogar sobre el moment present del conveni de col·laboració entre Proideba i PROYDE.

Sempre en un clima de diàleg fratern, tanquem aquest curs escolar amb gratitud cap a totes les delegacions i les persones que han fet possible la vida de la Fundació.