La Fundació Proideba a la presentació del programa del PSOE – PSIB
En el marc incomparable del claustre de l’Estudi General Lul·lià de Palma, Francina Armengol, Secretària General del PSOE – PSIB i actual Presidenta del Govern Balear, va presentar el 5 de maig el seu programa electoral a una àmplia representació de la societat civil, tercer sector, patronal i sindicats.

La Fundació Proideba va ser convidada i, en nom seu, van participar Xisca Artigues i el H. Rafa Matas.

Amb el lema “Un futur per a tu, per a tots”, Francina Armengol, amb la mateixa il·lusió de sempre, es va comprometre a afrontar els reptes dels propers anys de manera conjunta amb tota la societat.

Cal destacar la proposta d’un “nou contracte social” des del qual respondre a les necessitats d’avui i del futur immediat que la nostra terra té, en col•laboració amb totes les entitats socials a les quals va agrair el compromís especialment amb els més vulnerables.

Va ser una ocasió de retrobament amb Omar Lamin, educador social en excèndia a la nostra Fundació Proideba, que es presenta a la llista per al Parlament i al qual desitgem tota la sort del món.