La Fundació Proideba felicita l’equip La Salle Vidalba
El Poliesportiu Municipal d’Esports de Ciutadella va acollir el cap de setmana passat la jornada final de la II Lliga Fundació La Caixa de bàsquet per a persones amb discapacitat intel·lectual, amb un gran èxit de participació i al nostre equip de La Salle Vidalba va destacar com el representant menorquí, i va acabar com a subcampió. Enhorabona!

El quadro maonès va disputar la final contra l’equip mallorquí de Special Olimpics, sent un duel equilibrat i competit, que finalment va declinar a favor de l’Olmpicis, 28-21. Amb anterioritat, es va jugar el partit pel tercer i quart llocs.

Segons destaquen des de l’organització de l’esdeveniment, al lliurament de trofeus van acudir la consellera de Benestar Social, Carme Reynès, el director general d’Esports, Rafael Quintana Villalonga, l’edil d’Esports de Ciutadella Nicolás Blanco, entre altres personalitats i representants de Caixabank i de la fundació Asnimo.

A la conclusió de la competició, tots els participants es van reunir a estovalles en un concorregut menjar.