La Fundació Proideba rebre al Germà Juan Carlos Canales de Costa Rica
La Fundació Proideba ha tingut l’honor de rebre al Germà Juan Carlos Canales, de la comunitat de Amubri Talamanca (Costa Rica). És la comunitat on actualment hi ha les voluntàries, Clàudia, Paula i Coloma realitzant el seu projecte de cooperació internacional. Aquesta trobada de quatre dies ha estat una oportunitat per a compartir experiències, coneixements i projectes entre les dues institucions, enfortint així els llaços de cooperació i amistat. A més, ens ha permès conèixer de primera mà l’impacte del treball comunitari i educatiu del projecte que la Fundació Proideba col·labora al col·legi de Namu Wökir.

Durant l’estada del Germà Juan Carlos, es van dur a terme diverses activitats en les quals es van compartir vivències i es van discutir noves propostes de col·laboració. La seva visita ens va permetre mostrar-li el nostre programa Nou Horitzó i va tenir l’oportunitat de conèixer algun jove beneficiari.

Volem agrair als germans de la comunitat, especialment al Germà Fidel, per acollir i atendre el Germà Juan Carlos durant aquests dies. La seva hospitalitat i dedicació han estat fonamentals per a l’èxit d’aquesta visita. Les tècniques de la Fundació Proideba estem segures que aquesta trobada serà l’inici d’una fructífera relació de col·laboració i aprenentatge mutu, per continuar beneficiant a les comunitats a les quals servim. Agraïm profundament al Germà Juan Carlos pel seu temps, dedicació i per compartir la seva valuosa experiència amb nosaltres.