La Salle Acció Social a la Trobada de les AFAS 2023
El passat dia 18 de novembre, el Centre La Salle de Llíria va acollir la Trobada de les Associacions de mares, pares i famílies de Els centres del Sector de València – Palma. van participar delegats de les associacions juntament amb els Directors dels Centres i tot l’Equip d’Animació del Sector. Conduït per Joana María Cunill, la jornada va ser animada pels Germans Rafa Matas, Miguel Ángel Sanz i Javier Gil. La Salle Acción Social, de la qual la nostra Fundació Proideba en forma part, va ser àmpliament presentada. El seu significat, organització, vida i compromisos van ser àmpliament compartits. un pas més en el nostre afany de donar a conèixer, sensibilitzar i convidar a nous compromisos a tota la Família Lasal·liana.