Mans Unides: 64º Campanya contra la fam

Des de la Fundació Proideba ens unim a la col·lecta de la Campanya contra la fam al món.

Amb el lema «Frenar la desigualtat és a les teves mans»es realitza avui, 12 de febrer, la col·lecta de la Campanya contra la fam al món.

Amb la Campanya d’aquest any, Mans Unides comença un quinquenni en què centrarà la seva feina en les bretxes de desigualtat que continuen creixent i comprometen la dignitat de tot ésser humà.

Perquè per promoure societats més justes, pacífiques i inclusives, no n’hi ha prou de reduir la pobresa i la fam, o millorar la qualitat de l’educació o del medi ambient, sinó que cal apostar decididament per l’eliminació de les inequitats que atempten contra la vida digna de milions de persones.

Mans Unides recorda que les xifres de la pobresa i la fam han augmentat. Més de 811 milions de persones passen gana al nostre món, i entre 5 i 11 persones moren per minut.

Al Sud, el grup humà més pobre i afamat és el de les dones, perquè la gana té, també, rostre de dona.

La nostra Fundació Proideba s’alegra de comptar al seu Patronat, com Tresorera, amb Xisca Artigues que és, alhora, la Delegada de Mans Unides a Mallorca. Un compromís més duna gran dona.