Maó: Festival de fi de curs i sopar solidari

El curs passat es va reprendre aquesta trobada suspesa des del 2019 i que, amb una majoritària assistència per part de les famílies, alumnes, professors, Germans i Associats, aquest dia 22 s’ha consolidat com una de les trobades més importants que enforteixen sentit de pertinença.

Als balls, actuacions, tallers i activitats lúdiques els va acompanyar una ben proveïda barbacoa, begudes i altres productes locals i de Comerç Just tot just a benefici de l’acció social de La Salle per mitjà de la nostra Fundació Proideba.

Si alguna cosa mereix destacar per sobre de tot, va ser la col·laboració amb l’AMPA i el lliurament total del professorat en l’animació i el desenvolupament de tota la trobada.

Felicitats i moltes gràcies. El vostre és la maig part de l’èxit. Ja sabeu: “molta gent petita…”