Nadal Solidari 2022

Durant aquest mes de desembre a totes les nostres delegacions locals i col•legis lasal•lians hem organitzat diferents campanyes emmarcades dins dels plans d’Acció Social i de la Fundació Proideba.

A partir del lema del curs “junts millor”, el nostre compromís s’ha centrat a contribuir a fer que les persones més vulnerables del nostre entorn social puguin gaudir també d’un Nadal millor.

La campanya d’aquest any s’ha centrat en la recollida solidària d’aliments a Pont d’Inca, Manacor, Inca, Maó, Alaior i Palma.

Ens alegrem de la bona acollida de la campanya i la participació excel•lent per part de les famílies, els alumnes i els equips de Proideba i Acció Social.
Tots els aliments i producte recollits van destinats íntegrament a Càritas de les respectives parròquies, Zaqueo i al programa Nou Horitzó.

Gràcies a tots els qui heu fet possible un Nadal millor per a moltes persones.

“Petits gestos que donen molta vida”

Moltes GRÀCIES!