Pont d’Inca: Festival de fi de curs i sopar solidari

Un any més, ens hem reunit el penúltim dia de classes (22 de juny de 2023) per celebrar el festival de final de curs, així com el sopar i la rifa solidària a benefici de l’acció social de La Salle a través de Proideba.

Durant el festival hem tingut un record especial cap a la Fundació La Salle Acoge, amb motiu de la celebració del desè aniversari. Han estat moltes persones a títol individual i empreses, les que han col·laborat perquè aquest esdeveniment solidari sigui una realitat.

Gràcies al compromís del claustre de professors i d’un bon grup de famílies, hem aconseguit reunir-nos més de 400 persones. Moltes gràcies a tothom perquè la vostra aportació aporta esperança per a un món millor.

“Moltes persones petites, fent moltes coses petites, a molts llocs petits, pot canviar el món”. Bon estiu.