Sembradors d’estrelles

Amb aquest lema i entorn de la figura del Fundador, el dissabte dia 22, va tenir lloc la tercera trobada formativa per als 10 Voluntaris dels tres projectes previstos per la Fundació Proideba i PROYDE – Levanteruel.

En aquesta ocasió, Proideba i la Comunitat de Palma van ser els amfitrions de la mà de la directora de la Fundació, Maria Del Mar Gallego i del coordinador de la mateixa, H. Rafa Matas. Van participar també Joana Maria Cunill, Xisca Artigues i Fernando Royo.

En un clima de trobada festiva, s’ha aprofundit el coneixement mutu a partir dels valors propis de tot voluntariat. Moment especial va ser el de la configuració dels participants a cadascun dels projectes: Rwanda, Costa Rica i Guatemala. Els grups han començat a elaborar el projecte de grup i dialogar sobre temes jurídics i administratius.

Ens emplacem a la propera trobada que tindrà lloc el 27 de maig a Paterna.