Taller de sexualitat dirigit als joves dels pisos d’emancipació del programa Nou Horitzó
El dijous 4 d’abril es va dur a terme un taller de sexualitat dirigit als joves dels pisos d’emancipació del programa Nou Horitzó de la Fundació Proideba.

Va ser impartit per na Camila Galindo, psicòloga i sexòloga de Sex Consulta (Programa de Salut Afectiva i Sexual de Palma Jove).

El taller es va centrar a proporcionar informació precisa i comprensiva sobre una varietat de temes relacionats amb la sexualitat. Des de mètodes de prevenció de malalties de transmissió sexual fins al consentiment i la construcció de relacions saludables. La sessió va oferir en els joves participants, una oportunitat per conèixer i promoure hàbits i conductes saludables i responsables per poder viure de forma placentera i positiva la sexualitat, l’afectivitat i les relacions de parella.

Les tècniques de la Fundació aposten per capacitar als joves dels pisos perquè prenguin decisions informades i saludables sobre la seva vida sexual i emocional.