Xocolatada Solidaria a Palma
Dimecres 21 de desembre de 2022 aprofitant el concert de Nadal a les etapes d’infantil i primària al Trui Teatre, des de la delegació d’Identitat, Acció Social i Proideba del Col•legi La Salle de Palma, es va celebrar la tradicional xocolatada solidària per a més de 1.000 persones.

Tota la comunitat educativa, sota el lema d’enguany “Junts Millor” es va implicar de ple en l’organització i la logística; APIMA va col•laborar amb les ensaïmades, el càtering del centre amb la xocolata i el professorat amb les crispetes. Els equips docents de professors van ser els responsables de servir les més de 1.000 persones que van gaudir d’un capvespre de fraternitat amb què es va poder recaptar més de 4.000 € per Proideba i per ajudar les famílies ucraïneses refugiades de guerra a La Salle de Palma en coordinació amb Creu Roja.