Mirada col·laborativa

Sens dubte, són molts els reptes que la nostra societat balear té plantejats tant a la nostra pròpia terra com més enllà de la mateixa. Buscar sinergies i compartir experiències amb altres associacions de caràcter no lucratiu i amb les que compartim visió i, d’alguna manera, també missió sempre ens enriqueix a tothom.

A més, “Don Bosco Global”, ONG Salesiana i la nostra Fundació Proideba, compartim un espai comú com és el de la nostra terra menorquina. Per aquest motiu hem iniciat un temps de discerniment compartit per veure de quina manera ens podem donar suport i treballar més units per tal que les nostres forces puguin tenir millors resultats amb projectes comuns.

El dijous dia 5 de juny, vam mantenir un segon contacte on line en què van participar per part de Don Bosco Global Maria Jorquera (Barcelona) i Tònia Florit (Ciutadella) i per part de la Fundació Proideba, Maria del Mar Gallego i Rafa Matas.

Creiem que és més els que ens uneix que el que ens separa, desitgem aprofitar-ho i seguim el nostre contacte.